مشاوره روانشناسی کودک

دوشنبه 4 دی 1396
19:43
مالیم گروه

مشاوره روانشناسی کودک

مشاوره روانشناسی کودک :مشاوره روانشناسی کودک به منظور شناخت دقیق اخلاق و روحیات کودک و ایجاد ارتباط دقیق با وی صورت می گیرد.

اغلب خانواده ها با ما تماس می گیرند و در مورد ارتباط ضعیفی که با کودک خود دارند شکایت می کنند.در این زمان به صورت مشاوره خانواده تلفنی راهکارهای مناسب را ارائه می دهیم ولی اگر نتیجه مطلوب حاصل نشد اقدام به ارائه مشاوره خانواده حضوری می کنیم.

مشاوره روانشناسی کودک مبحث تخصصی است که نیاز به صرف وقت و حوصله دارد.

گاهی اوقات خانواده به خصوص مادر که مدت زمان بیشتری با کودک همراه است نسبت به بعضی رفتارهای غلط کودک واکنش تند و نامطلوب دارد.مثلا فرزند دچار شب ادراری است و این مشکل ریشه در بحث اعصاب و مغز وی دارد ولی خانواده گمان می کند که فرزند به صورت عمدی و از روی تنبلی مرتکب این کار می شود .در نتیجه اقدام به تنبیه بدنی یا اعمال تنبیهاتی می کند تا فرزند این عادت خود را ترک کند.غافل از اینکه ترک این عادت نیازمند گذر زمان و افزایش سن می باشد.

مشاوره تلفنی روانشناسی کودک

تعدادی از کودکان به طور خودکار جنب و جوش زیاد دارند و از نظر علمی این کودکان تحت عنوان بیش فعال لقب می گیرند.خانواده هایی که در محیط ها و خانه های کوچک ساکن هستند در اکثر موارد با این خصوصیت کودک خود به مشکل برمی خورند و برای سرکوب این خصوصیت سیاست های اشتباه در پیش می گیرند.

در این زمان ها ضروری است که با یک مشاوره متخصص تماس گرفته و به شکل تلفنی یا حضوری از خدمات مشاوره ای او بهره ببریم.

مشاوره روانشناسی کودک با بررسی دقیق رفتار کودکتان راهکار مناسب در جهت ایجاد ارتباط درست و صحیح با وی را به شما ارائه می دهد.گاهی اوقات موسسات مشاوره خانواده با برگزاری کلاس و سمینارهایی در این زمینه،دانش و علم خانواده را برای ایجاد ارتباط قوی با فرزند افزایش می دهند.

برای دریافت مشاوره روانشناسی کودک تلفنی فقط از طریق تلفن ثابت با مشاوران مالیم گروه تماس برقرار نمایید.


[ بازدید : 135 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره تحصیلی مالیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]