باطری لیفتراک

سه شنبه 28 فروردين 1397
23:24
مالیم گروه

باطری لیفتراک

باطری لیفتراک و کابین لیفتراک با طرح کنترل.

اینکه ما بدانیم عمر مفید باطری چه میزان است و یا تاریخ انقضا ان به چه مدت است کمک بزرگی را به ما می کند.بالابرها برای بارهای با حداکثر وزن مشخص و یک مرکز مشخص گرانش پیش بینی شده اند.

شما می توانید به راحتی با یک تماس باطری خود را در محل تحویل بگیرید.

سیستم تامین برق اضطراری

برای ثبت سفارش خود کافی است با گروه ما تماس حاصل فرمایید.

یکی از جنبه های مهم عملکرد لیفتراک این است که باید دارای فرمان چرخ عقب باشد. در حالی که این باعث افزایش توانایی در موقعیتهای پیچیده پیچیدگی می شود، اما با تجربه سنتی راننده با سایر وسایل نقلیه چرخان متفاوت است. در حالیکه فرمان، همانطور که هیچ عمل کاستور وجود ندارد، نیازی به اعمال نیروی فرمان برای نگه داشتن سرعت ثابت نوبت نیست.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این لیفتراک، بی ثباتی آن است. لیفتراک و بار باید یک واحد با مرکز جاذبه دائمی متفاوتی با هر حرکت بار در نظر گرفته شود.

قیمت باطری لیفتراک

یک لیفتراک هرگز نباید با سرعت بالاتری در سرعت چرخش به سر برد، جایی که نیروهای گریز از مرکز و گشتاور ممکن است به یک تصادف ناگهانی آسیب برساند.

این لیفتراک با محدودیت بار برای چنگال طراحی شده است که با افزایش ارتفاع چانه و کاهش بار (به عنوان مثال هنگامی که یک بار در مقابل چنگال “L” نیست) کاهش می یابد.

استفاده از پاکت های پلاستیکی کمک بزرگی به ما می کند تا بتوانیم از محصولات خود بهتر نگهداری کنیم.

باطری لیفتراک برقی بالابرها یک عنصر مهم انبارها و مراکز توزیع هستند. ضروری است که این سازه ها برای جابجایی کارآمد و ایمن خود طراحی شده است- لیفتراک باید در داخل یک انبار ذخیره سازی حرکت کند که موقعیت های مختلف پالت را به طور عمیق به جای یا بازیابی یک پالت در می آورد.

اغلب رانندگان لیفتراک ها از طریق ریل های هدایت شده روی زمین به سمت خلیج هدایت می شوند و پالت روی بازو یا ریل های لبه ای قرار می گیرد. این مانورها نیاز به اپراتورهای خوب آموزش دیده دارند. از آنجایی که هر پالت نیاز به وارد شدن لیفتراک به ساختار ذخیره سازی دارد، آسیب بیشتر از سایر انواع ذخیره سازی است.

در طراحی سیستم درایو، ابعاد لیفتراک بالابر، از جمله عرض کلی و عرض ماژول باید با دقت مورد توجه قرار گ


برچسب ها: باطری لیفتراک ,
[ بازدید : 361 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره تحصیلی مالیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]