مشاوره افسردگی انلاین

سه شنبه 28 فروردين 1397
23:26
مالیم گروه
مشاوره افسردگی انلاین

مشاوره افسردگی انلاین

مشاوره افسردگی انلاین :مشاوره افسردگی انلاین نوعی راه ارتباطی محسوب می شود برای کسانی که شرایط لازم برای مراجعه حضوری نزدمشاوره خانواده را ندارند.

مشاوره طلاق در شیراز

افسردگی بیماری شایع است که امروزه اغلب جوانان و حتی گروه سنی بالاتر دچار آن شده اند.افسردگی دارای علائم و نشانه های خاصی است.بی حوصلگی با افسردگی تفاوت دارد.مثلا اگر شما در طول روز یا چند روز دچار بی حوصلگی شدید یا انرژی انجام کاری را ندارید دچار افسردگی نشدید.این مشکل شما تنها با یک انگیزه و انرژی مثبت حل می شود.

زمانی درون شما بعضی علائم افسردگی مشاهده می شود البته این علائم جدی گرفته نمی شود و در دراز مدت باعث وخامت شرایط روحی و روانی شخص می شود.

در این زمان نیاز است که شما نزد یک مشاوره روانشناسی جهت رفع افسردگی بروید و مشکل خود را با او در میان بگذارید.یک مشاور ابتدا سوالاتی در مورد وضعیت روزانه زندگی شما می کند و با بررسی حالات و روحیات شما به ارائه راهکار مناسب می پردازد.

مشاوره آنلاین افسردگی

گاهی فردی که به بیماری افسردگی مبتلا شده است شرایط مراجعه حضوری نزد یک مشاور را ندارد.حال ممکن از دسترسی به آن محروم باشد یا از اینکه وضعیت شخصی خود را نزد یک شخص غریبه بازگو می کند معذب می شود.به هرحال در این زمان ها دسترسی به یک مشاوره افسردگی انلاین بهترین کار محسوب می شود.

موسسات مشاوره بسیاری در حال حاضر اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای به صورت آنلاین می کنند که در با جامعه آماری بالایی نیز سروکار دارند.

این نوع مشاوره دارای مزیت های فراوانی از قبیل صرفه جویی در وقت و زمان و هزینه برای دسترسی به یک مشاور متخصص،دسترسی آسان و سریع به مشاور مربوطه بدون فوت وقت و مهم تر اینکه ایجاد ارتباط با راحتی کامل می باشد.

مشاوره ازدواج آنلاین رایگان

مشاوره طلاق در تهران

برای دریافت مشاوره افسردگی تلفنی با مشاوران مالیم گروه فقط از طریق تلفن ثابت تماس برقرار کنید.


[ بازدید : 378 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره تحصیلی مالیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]