مراکز مشاوره خانواده و حل مشکلات خانوادگی

دوشنبه 23 اسفند 1400
16:02
مالیم گروه

مشاوره خانواده در حرم امام رضا تلفی رایگان که مشاوره خانواده در مشهد که یکی از بهترین مراکز مشاوره خانواده و حل مشکلات خانوادگی می باشد که در نزدیکی حرم امام رضا می باشد.

هنگام برنامه ریزی جلسات ، مهم است که ابتدا نیازهای مربی را درک کنید.

برای رسیدن به این هدف ، مربی باید اولین جلسه را در مورد ایجاد ارتباط با مربی خود تنظیم کند.

گرچه اولویت بندی اهداف مربی مهم است ، خرید ویلا در آنتالیا ترکیه خرید آپارتمان آنتالیا ترکیه اما درک اهداف آنها بدون ایجاد احساس راحتی از نظر کار دشوار است.

پس از درک درستی از انگیزه های مربی ، وقت آن است که هر هدف را درک کنیم و نحوه دستیابی مربی را برای دستیابی به آنها کار کنیم.

اهداف پایه ای برای برنامه ریزی ، رهنمودهای تصمیم گیری و توجیه اقدامات انجام شده است. شایان تأکید است که تحقق هدف مربی اغلب شامل اقدامات خاصی است که به رفتارهای خاصی نیاز دارند.

مشاوره خانواده در حرم امام رضا تلفنی

2 الگوی مفید برای جلسه اول خود
این دو الگو می توانند به شما کمک کنند تا در مراحل اولیه آشنایی با مربی خود و کمک به آنها در یافتن اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چرا اهداف یا اهداف خود را دنبال می کنند ، باشد.

آیا مربیگری برای من مناسب است؟ – چند سوال برای مربیان که قبل از پیگیری مربیگری برای رسیدن به اهداف خود باید در نظر بگیرند.

کاربرگ اهداف برگه ای که از طریق فرایند تعیین هدف ، راهنمای لازم را دریافت می کند ، که برای فهمیدن اینکه اهداف مورد نظر آنها قابل اندازه گیری و واقع بینانه هستند ، مفید است.

نکاتی برای مکالمه مربیگری موفق
نکات مکالمه دانستن چگونگی درگیر کردن مربی در مکالمه در طول جلسه یکی از مهمترین جنبه های مربیگری است.

مشاوره خانواده در حرم امام رضا رایگان

در اینجا سه ​​دستورالعمل آورده شده است که می توانند به تسهیل مکالمه مربیگری معنی دار کمک کنند.

  1. گوش دادن
    گوش دادن واقعی حتی فراتر از گوش دادن فعال است و هدف آن گوش دادن به درک است. گوش دادن به درک این است که چندین سطح اطلاعات در طول مکالمه برای بررسی وجود دارد.

در حالی که به مربیگری می پردازید ، گوش دادن به احساسات با فرض نکردن آنچه در مورد مکالمه است مهم است ، و در عوض ، ایجاد فضای کافی برای مربی برای بیان ایده های خود و احساسات اساسی که آنها را تحریک می کند ، مهم است.

یکی از روشهای انجام این کار در بخش بعدی گسترش یافته و روی پرسیدن سوالاتی در پاسخ شما به مربی تمرکز دارد.

  1. بیشتر به جای گسترش یا کارگردانی
    این یک استراتژی است که در مربیگری و سایر مشاغل کمک کننده مانند آموزش و مشاوره استفاده می شود. وقتی مربی در مورد هدفی که می خواهند به آن برسند بحث یا بیان می کند.
  2. مهم است که زیاد به نحوه رسیدن خود هدایت نشوید ، بلکه در عوض مربی را مجبور کنید که خود به بپردازد یا به آن پاسخ دهد.

مرکز مشاوره روانشناسی خانواده در حرم امام رضا

چند اصلی (اقتباس شده از مرکز رهبری خلاق ، 2021) که می تواند مربی را وادار کند به جای جهت درخواست ، منعکس کند:

برای تنظیم این ابتکار عمل دیگر چه کاری می توانید انجام دهید؟
آیا مورد دیگری به ذهن شما خطور می کند؟
آیا این را با شخص دیگری در میان گذاشته اید؟ افکار یا واکنشهای اولیه آنها چه بود؟
چه کسی ممکن است تحت تأثیر این امر قرار گیرد؟ فکر می کنید چگونه می توانید به این مسئله رسیدگی کنید؟

  1. جا گذاشتن برای کشف
    به جای حل سریع مسئله یا جواب دادن مربی بر اساس تجربه خود ، به آنها فضا بدهید تا آن را بفهمند. سعی کنید تعادل چالش ها و پشتیبانی را در جلسات مربیگری فراهم کنید.

ارائه پشتیبانی از طریق اطمینان از اینكه شما مربی خود را می شنوید و می فهمید كه از كجا می آید ، انجام می شود .

ارائه این تعادل اطمینان حاصل می کند که مشتریان شما پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت می کنند و فرضیاتی را که ممکن است آنها را از رسیدن به اهدافشان باز دارد ، به چالش می کشند.

مشاوره حل مشکلات خانوادگی امام رضا

نمونه هایی از جلسه مربیگری و مکالمه
هنگام ساختن یا زمان بندی یک جلسه مربیگری ،مشاوره آنلاین روانشناسی مهم است که اطمینان حاصل کنید که زمان کافی را برای موقعیت مربی ، کار معنادار اختصاص می دهید و سپس جلسه را جمع می کنید .

حالی که هنوز چیزهای یاد گرفته شده را در ذهن خود تازه نگه می دارید. این را به وجود می آورد که جلسات مربیگری شما چه مدت باید باشد؟

پاسخ این است که زمانبندی متغیر است ، به اهداف مربی شما و چگونگی عملکرد آنها بستگی دارد. در حالی که ممکن است تعداد کمی از افراد تحت فشار بهترین کار را داشته باشند و در یک جلسه 10 تا 20 دقیقه ای رشد کنند ، اما ممکن است به دیگران 60 تا 90 دقیقه زمان نیاز داشته باشد تا بیشتر در پاسخ خود تحقیق کنند.

صرف نظر از مدت زمان جلسه مربیگری شما ، بخش عمده ای از جلسه باید به بررسی نحوه دستیابی مربی شما به اهدافی که مشخص کرده اند باشد.

در زیر نمونه ای از چگونگی تحقق مکالمه مربیگری با استفاده از تکنیک های مربیگری که در این مقاله بیان شده است ، آورده شده است.


[ بازدید : 240 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره تحصیلی مالیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]