شرایط تحصیل دندانپزشکی در اتریش

دوشنبه 16 بهمن 1396
13:33
مالیم گروه

شرایط تحصیل دندانپزشکی در اتریش

شرایط تحصیل دندانپزشکی در اتریش به چه صورت است؟ آیا مهیا کردن شرایط تحصیل دندانپزشکی در اتریش امکان پذیر است؟
در این نوشته سعی داریم به بررسی شرایط تحصیل دندانپزشکی در اتریش بپردازیم.
علاقه مندان بسیاری قصد مهاجرت به کشور اتریش را دارندباید به این نکته توجه کنید که بهترین راه مهاجرت به کشور اتریش ،مهاجرت تحصیلی و به دنبال آن گرفتن اقامت از راه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در این کشور است.در این روش ها بعد از این که شخص چندین سال در این کشور اقامت داشت به راحتی می تواند تابعیت این کشور را دریافت کند.
اگر قصد مهاجرت تحصیلی و تحصیل در رشته های دندانپزشکی و پزشکی در اتریش را دارید باید بدانید که بهتر است در دانشگاه هایی که مورد تایید وزارت علوم ایران می باشد ادامه تحصیل دهید.لیست دانشگاه های اتریش که مورد تایید وزارت علوم ایران می باشد به شرح زیر است:
دانشگاه وین
دانشگاه اینسبروک
دانشگاه علوم پزشکی وین
دانشگاه گراتس

شرایط تحصیل دندانپزشکی در اتریش و اعزام دانشجو

برای اطلاع دقیق از شرایط تحصیل دندانپزشکی در اتریش و اعزام دانشجو می توانید با مشاوره تحصیلی تلفنی مالیم گروه تماس برقرار کنید.
از بین راه های متعددی که برای مهاجرت به کشور اتریش وجود دارد اغلب برای مهاجرت تحصیلی اقدام می کنند.مزیت این روش به این ترتیب است که پس از گرفتن اقامت تحصیلی و پذیرش تحصیلی می توانند نسبت به گرفتن اقامت دائم این کشور اقدام کنند.
تحصیل پزشکی و دندانپزشکی اتریش
حال به بررسی تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در برخی از دانشگاه های ایران که مورد تایید وزارت علوم ایران است، می پردازیم.
دانشگاه علوم پزشکی وین
این دانشگاه بزرگترین موسسه پزشکی در کشور اتریش است.یکی از بهترین مراکز تحقیقاتی مدرن در اروپا محسوب می شود.این مرکز دارای سابقه ای به مدت ۶۵۰ سال است.این مرکز مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها و تیم های اجرایی است و آخرین متدهای روز پزشکی در این بیمارستان اجرا می شود.این مرکز دارای بزرگترین بیمارستان عمومی اروپا می باشد.
دانشگاه علوم پزشکی وین یکی از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی وین محسوب می شود.در سال ۲۰۰۴ میلادی این دانشگاه به استقلال مطلق رسید.

پذیرش تحصیل پزشکی و دندانپزشکی اتریش

شرایط گرفتن پذیرش تحصیلی از دانشگاه های اتریش ارتباط مستقیم با نوع دانشگاه و زبان انتخابی شما دارد.گرفتن پذیرش از دانشگاه های خصوصی اتریش راحت تر از دانشگاه های دولتی اتریش است.زیرا میزان شهریه دریافتی دانشگاه های دولتی بسیار کم تر از دانشگاه های خصوصی است.
مدرک اعطا شده برای برنامه های پزشکی و دندانپزشکی در اتریشدانشگاه علوم پزشکی وین در رشته های تحصیلی پزشکی،دندانپزشکی و داروسازی برنامه های ویژه ارائه می دهد به طوریکه در تمام مقاطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می تواند اقدام به ثبت نام کند.تحصیل پزشکی و دندان پزشکی دراین دانشگاه به مدت ۶سال طول می کشد.
شرایط شرایط تحصیل دندانپزشکی در اتریش و ورودی و امتحانات در دانشگاه پزشکی وین
شرط لازم برای ورود به دانشگاه پزشکی وین شرکت در امتحانات است و بعد از دریافت گواهی c1 داوطلب می تواند وارد دانشگاه شود.
خوابگاه دانشجویی دانشگاه وین – اتریش
دانشگاه علوم پزشکی وین دارای خوابگاه می باشد.از جمله مزایای این خوابگاه مدرن بودن،مجهز،منطبق بر استانداردهای جهانی با وضعیت بسیار عالی است که بسیار نزدیک به دانشگاه می باشد.

نوشته مرتبط:

شرایط تحصیل دندانپزشکی در روسیه

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – ۹۰۹۹۰۷۵۲۴۳
پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

بورسیه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اتریش

به طور کل هدف از بورسیه شرایط تحصیل آسان و رایگان می باشد.بورسیه در کشور اتریش به مقاطع بالاتر نظیر کارشناسی ارشد و دکتری PHD تعلق می گیرد که شرایط تحصیل در این مقاطع را برای دانشجویان راحت می کند.
داشتن رزومه تحصیلی باکیفیت و بالا سبب گرفتن امتیاز ویژه در دریافت بورسیه می شود.بعد از گرفتن بورسیه تحصیل در تمام دانشگاه های اتریش به صورت رایگان امکان پذیر می باشد.
الزامات پذیرش دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی در اتریش
افرادی که به منظور تحصیل به کشور اتریش مهاجرت می کنند و بعنوان دانشجو محسوب می شوند و یک فرد بدون تابعیت هستند ملزم به رعایت برخی اصول و موارد مصوب شده از سوی دستگاه قانونی و در بخش کوچکتر دانشگاه می باشند.این اصول به شرح زیر است:
بین محل زندگی تا محل تحصیل یا دانشگاه نباید فاصله زیادی باشد.
داوطلب بایستی سطح A دیپلم دبیرستان را داشته باشدکه این مدرک معادل گواهی دیپلم اتریش است یا حداقل یک دوره زمانی سه ساله را در دانشگاهی که مورد تایید وزارت علوم ایران است گذرانده باشد.
یکی از شرایط مهم این است که مدرک و دانشگاهی که فرد قبل از ورود به این کشور دریافت کرده است باید مورد تایید دانشگاه مقصد در اتریش باشد.تمام شرایط ورود به دانشگاه نظیر آزمون ورودی باید در کشور قبلی انجام شود و مدارک آن باید به زبان انگلیسی یا آلمانی ترجمه شود.اگر متقاضی دارای مدرک دیپلم دبیرستان است باید نمره وی برای تحصیل در رشته رشته های پزشکی و دندان پزشکی اتریش دارای سطح A باشد.
باید یادآور شویم که شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی یا لیسانس در کشور اتریش مانند سایر کشورها می باشد اما تفاوت هایی وجود دارد که قبل از هرگونه اقدام بایستی نسبت به آن اطلاعات دقیق و کامل کسب کنید.
رشته تحصیلی قبلی فرد برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اتریش
یکی از شرایط تحصیل دندانپزشکی در اتریش این است رشته ای که فرد در گذشته در کشوری که در آن اقامت داشته تحصیل می کرده مرتبط با رشته تحصیلی و انتخابی وی در اتریش باشد.تنها در صورتی فرد می تواند بدون عدم تطابق به ادامه تحصیل بپردازد که رشته ای مطابق با رشته جدید در کشور قبلی وجود نداشته باشد.
علاوه بر این شرایط داوطلب بایستی به زبان آلمانی کاملا مسلط باشد.برای تایید نهایی حتی باید در مصاحبه به منظور تعیین صلاحیت فردی شرکت کند.

مدرک زبان برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اتریش

داوطلبان باید در زمان ورود به دانشگاه مسلط به زبان انگلیسی باشند یا زبان مادری آن ها انگلیسی باشد یا در صورت نیاز مدرکی تحت عنوان تسلط به زبان انگلیسی داشته باشند.تحصیل در کشور اتریش بدون تسلط و مهارت در زبان انگلیسی امکان پذیر نمی باشد.زبان تحصیل در کشور اتریش زبان انگلیسی و آلمانی است.
کار در حال تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اتریش
شرایط تحصیل دندانپزشکی در اتریش به گونه ای است که امکان کار در حال تحصیل نیز وجود دارد.دانش آموزانی که ساکن کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستند می توانند به مدت سه ماه به شکل تمام وقت و بدون محدودیت برای کسب درآمد فعالیت کنند یا به شکل ۱۲ ساعت کار درهفته تحت عنوان کار پاره وقت با حداکثر سود به فعالیت بپردازند.
هزینه شهریه در اتریش
هزینه شهریه و تحصیل و زندگی در کشور اتریش جزء موارد مهمی است که بهتر است قبل از مهاجرت به این کشور نسبت به آن اطلاعات کافی کسب کنید.
برای کسب اطلاعات دقیق در مورد شرایط تحصیل دندانپزشکی در اتریش با مشاوره تحصیلی مالیم گروه تماس برقرار کنید.


[ بازدید : 227 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره تحصیلی مالیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]