نمایندگی تعمیرات تلویزیون های ال جی

يکشنبه 24 دی 1396
17:36
مالیم گروه

نمایندگی تعمیرات تلویزیون های ال جی

نمایندگی تعمیرات تلویزیون های ال جی با داشتن سابقه ی درخشان در زمینه ی نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی، ال سی دی و ال ای دی، آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد. نمایندگی تعمیرات تلویزیون های ال جی یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین نمایندگی مجاز ال جی می باشد که توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون های ال جی با داشتن گروهی متخصص و تعمیرکارهای حرفه ای قادر به تعمیر انواع تلویزیون های ال جی می باشد، همچنین این مرکز به علت شعبه های زیادی که در تهران و کرج دارد، دسترسی شما مشتریان را به این مراکز آسان کرده است، و با در خواست شما تعمیر کارها در کوتاه ترین زمان، به دفتر کار یا منزل شما مراجعه می کنند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون های ال جی

با توجه به حرفه ای بودن و تجربه های زیاد تعمیرکار های تلویزیون ال جی، مشکلات فنی یک تلویزیون را به راحتی تشخیص می دهند و اقدام به تعمیر آن می کنند و تا جایی که امکان داشته باشد قطعه را تعویض نمی کنند بلکه به تعمیر آن می پردازند. برای رضایتمندی مشتریان و اطمینان خاطر از اینکه محصول آن ها به خوبی تعمیر شده است یا خیر، تعمیر کاران نمایندگی ال جی یک گارانتی پس از تعمیر به مشتریان ارائه می دهند.

هیچ گاه تعمیر تلویزیون خود را به دست تعمیر کار ها و یا نمایندگی های غیر معتبر نسپارید، این نمایندگی های غیر مجاز در بعضی مواقع بدون اینکه قطعه ی محصول شما نیاز به تعمیر داشته باشد آن را با یک قطعه ی تقلبی تعویض می کنند و هیچ ضمانت و گارانتی را به شما ارائه نمی دهند.

برای این که با چنین مشکلاتی مواجه نشوید، تعمیر تلویزیون های ال جی خود را به دست نمایندگی تعمیرات تلویزیون های ال جی بسپارید. اگر نیاز باشد قطعه ی محصول شما تعویض شود، تمامی این قطعه ها اصل بوده و همراه با ۳ سال گارانتی به مشتریان عرضه می شود.

شعبه امین حضور :
تلفن: ۳۳۴۴۴۲۱۹-۳۳۴۴۴۲۲۹
آدرس: ۳راه امین حضور، کوچه میر مطهری، پاساژ امام جواد،زیرزمین ۲،، پلاک ۱۹

شعبه ستارخان :
تلفن:۴۴۲۹۱۲۵۹-۴۴۲۹۱۲۲۴

شعبه تجریش :
تلفن :۲۲۷۱۷۷۹۶

شماره انتقادات پیشنهادات:۰۹۱۲۹۴۹۳۵۲۹


[ بازدید : 212 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره تحصیلی مالیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]