برند شخصی

پنجشنبه 21 دی 1396
12:37
مالیم گروه

برند شخصی

برند شخصی و یا نام تجاری شخصی شامل چیزی جز کارت ویزیت ساده با نام شما در آن نیست، اما با توسعه رسانه های اجتماعی و جامعه به طور کلی فردگرا، نام تجاری که در اطراف خود ایجاد می کنید، شاید تنها مهم ترین راه برای برجسته کردن در حوزه های خود باشد و یا اگر شما در مورد نام تجاری شخصی خود فکر می کنید، در اینجا برخی از چیزهای کلیدی را به یاد داشته باشید.

نام تجاری شخصی وسیله ای است که مردم آن را به یاد می آورند.

این بیش از یک علامت تجاری است ؛ این است که چگونه خود را آنلاین و آفلاین به مشتریان بالقوه و مشتریان. نام تجاری شخصی شما کسب و کار شما را ایجاد می کند، اما هنوز هم به عنوان یک فرد متمرکز است.

نمونه هایی از نام تجاری شخصی

به عنوان مثال، نام “ادیسون” و “بیل گیتس” عکس های خاصی را به ذهن بسیاری از افراد منتقل می کنند، اما این تصاویر فقط به بخشی از اسم افراد می باشد. بیل گیتس و ادیسون نمونه هایی از افرادی هستند که هنر ارتباط نامشان را با کسب و کار و اشتیاقشان به دست آورده اند. هر دو یک نام تجاری شخصی را ساخته اند. با این حال، نام تجاری شخصی فقط برای کارآفرینان نیست.

بر اساس نظرسنجی مصرف کننده Nielson، تنها ۳۳ درصد از خریداران به پیام های یک برند اعتماد می کنند، در حالی که ۹۰ درصد از پیام های فردی که می دانند، اعتماد دارند. این بدان معنی است که اگر شما یک صاحب کسب و کارهستید، شما با داشتن اولین ارتباط با آنها به عنوان یک انسان شانس بیشتری برای برنده شدن اعتماد مردم خواهید داشت و کارکنان خود را برای انجام این کار تشویق کنید.

تعریف مارک شخصی شما

اگر شما به دنبال تعریف مارک شخصی خود هستید، ابتدا باید تصور دقیقی را که می خواهید ایجاد کنید و بازار مورد نظرتان را در نظر بگیرید، در نظر بگیرید. آنه را کجا ملاقات کنید؟ آنها دوست دارند و میخواهند؟ آنها چه مشکلی دارند؟ اگر می توانید آنها را در جایی که هستید، می توانید شهرت شخصی را به عنوان فردی که مراقبت می کند و شخصی که واقعا برای او بهترین مشتری است، بسازید.

برندینگ شخصی

همچنین، به یاد داشته باشید که نام تجاری شخصی در مورد فروش نیست. این در مورد ساختن خودتان در دسترس دیگران، هم مشتریان و هم همکاران است. اطمینان حاصل کنید که حساب های فعال مانند Facebook، Twitter و LinkedIn داشته باشید. تعادل بین به روز رسانی های مربوط به کسب و کار و به روز رسانی های شخصی را حفظ کنید، به طوری که دیگران شما را به عنوان حرفه ای و شخصیت می بینند. هیچ کس نباید بداند که شما صبحانه خوردید، اما یک عکس از گربه شما در کنار یک پوستر تبلیغاتی احتمالا برخی از وزوز و یا شایعات را دریافت خواهد کرد.

نام تجاری شخصی به اینترنت متصل نیست. هنگامی که خانه خود را ترک می کنید و با مردم در اطراف شهر ارتباط برقرار می کنید، اطمینان حاصل کنید که با نام تجاری خود، ظاهر مثبت و حرفه ای خود را حفظ کنید. کارت های کسب و کار را با خود حمل کنید و برای مشتریان بالقوه تماشا کنید. مردم از حمایت از کسب و کارهای محلی و متخصصان حمایت می کنند و اگر شما موفق به ایجاد ارتباط با دیگران در فرد باشید، آنها مشتاقتر به دنبال خدمات خود در اینترنت هستند.

نام تجاری شما باید شخص شما و شخص مورد نظر خود را منعکس کند. این باید یک نام تجاری خود باشد، بنابراین شما باید تلاش کنید که همه چیز را ساده نگه دارید. حواس پرتی خیلی زیاد یا رنگ های روشن توجه شما را از پیام شما دور می کند. نگه داشتن یک حضور ساده تر اما ماندگار،و مردم شروع به تشخیص شما و احترام به شما.

بیشتر از همه با نام تجاری خود سازگار باشید. مشتریان تنها زمانی شروع به شناسایی نام تجاری خود خواهند کرد که چندین بار با آن روبرو هستند و اگر از سیستم عامل های مختلف استفاده می کنید، باید موقعیت و ظاهر کلی خود را همانند حفظ کنید. شما می توانید این کار را از طریق طرح های رنگی، آرم ها و شعارهای شخصی انجام دهید. نام تجاری خود را در امضای ایمیل خود کار کنید، برخی از لوازم التحریر را با لوگوی خود سفارش دهید و خلاقیت بگیرید.

به طور خلاصه، نام تجاری شخصی شما فرمت آن است که شما هستید و این چیزی است که شما می خواهید برای همسالان و مشتریان بالقوه ارائه دهید. اگر یک برند شخصی قوی داشته باشید، کسب و کار شما به نظر دیگران نسبت به دیگران بیشتر خواهد شد و از طریق اعتماد به نفس خود برنده خواهد شد و به نظر می رسد یک حرفه ای اختصاص داده شده است. راه های زیادی برای ساختن نام تجاری شما وجود دارد و شما باید به دنبال چیزی ساده باشید که در ذهن دیگران باقی بماند در حالی که ساختن یک احساس سازگار با کیفیت شما.

هر کسی می تواند یک نام تجاری شخصی را بسازد، زمان بسیار مهمترین عامل برای شماست.


[ بازدید : 168 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره تحصیلی مالیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]