مشاوره رابطه دختر و پسر

دوشنبه 4 دی 1396
20:20
مالیم گروه

مشاوره رابطه دختر و پسر

مشاوره رابطه دختر و پسر :با گذشت زمان زندگی انسانی هم تغیرات زیادی داشته است.در زمینه های علمی ، اقتصادی و حتی اجتماعی.در گذشته بسیاری از رفتار ها و ،نگرش های اجتماعی و خانوادگی و حتی الگو های رفتاری فقط در مسیر مذهبی و آداب و رسوم انجام می شد.

برای مشاوره قبل از ازدواج می توانید بامشاوره قبل ازدواج تلفني مالیم گروه تماس بگیرید.

برای مثال به طور واضح می توان گفت در زمان گذشته دختری و پسری که قصد ازدواج داشتند تا روز خاستگاری حق صحبت با یکدیگر را نداشتند و در بسیاری ازدواج ها حرف اول و آخر را بزرگان قوم یا فامیل می زدند و دختر و پسر حق نظر دادن را نداشتند.

اما با پیشرفت سطح فرهنگ و سواد خانواده ها و پیشرفت جامعه دختر و پسر در جامعه مانند دانشگاه ها ، کلاس ها و محل کار با هم برخورد دارند و این بسیاری از مواقع بسیار خوب و در زندگی تاثیر مثبت می گذارد.

برای کسب راه حل های بهبود مشکلات خانوادگی با مشاوره خانواده تلفنی مالیم گروه تماس برقرار کنید.

مشاوره رابطه درست دختر و پسر

خیلی از جوان ها با صحبت با یکدیگر از دو خصوصیات اخلاقی جنس مخالف آشنا می شوند و ممکن است با این شناخت در زندگی مشترک خود موفق باشند و یا بسیاری از کسانی که قصد ازدواج دارند می توانند با صحبت و تبادل نظر در مورد خصوصیات اخلاقی خود از همدیگر شناخت کامل را پیدا کنند و تصمیم درستی را برای اینده بگیرند.

ولی آیا رابطه دختر و پسر در جامعه در مسیر درستی است؟

آیا مسیر شناخت دختر و پسر از یکدیگر به درستی فرهنگ سازی شده است؟

چگونه می توان یک رابطه درست و اخلاقی با عقاید و فرهنگ جامعه داشت؟

در مورد رابطه ای در مسیر درست به طوره خلاصه توضیح دادیم.اما متاسفانه با گذشت زمان و ورود فرهنگ های نا درستی در جامعه ما رابطه های دختر و پسر به سمت و سوی درستی هدایت نشده و همین امر در ابتدا باعث نا هنجاری حامعه می شود و بعد خود فرد در زندگی شخصی و اجتماعی لطمه می بیند.

اگر به هر دلیلی با جنس مخالف خود در ارتباط هستید و نمیدانید چگونه این رابطه را به سمت درستی سوق دهید می توانید از مشاوران خانواده راهنمایی بگیرید.

قبرای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.


[ بازدید : 158 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره تحصیلی مالیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]