یو پی اس آنلاین

دوشنبه 4 دی 1396
20:14
مالیم گروه

یو پی اس آنلاین

یو پی اس آنلاین سیستم های منبع تغذیه یا یو پی اس به سه دسته تقسیم می شوند : یو پی اس های آنلاین ، آفلاین ، اینتراکتیو . مدل آنلاین نیز خود دارای دو دسته تقسیم می شوند که به شرح زیر است :

Double conversion : در این نوع از توپولوژی ابتدا باطری توسط برق شهری شارژ می شود ودر عین حال نیز برق باطری توسط اینورتر به متناوب تبدیل می شود . مزایای این مدل به شرح زیر است :

  • برای توان های بیشتر از 10kva مناسب می باشد .
  • مشخصه خروجی آن بسیار مناسب و نزدیک به ایده آل است.
  • زمان انتقال در آن صفر است

قیمت یو پی اس آنلاین

از معایای آن نیز می توانیم موارد زیر را نام ببریم .

  • قیمت نسبتا بالایی دارد
  • قعات آن دائما در حال کار می باشند و همین امر باعث کاهش راندمان ، طول عمر و توان دستگاه می شود .

Delta conversion : در این مدل یو پی اس میزان اختلاف توان خروجی با برق شهر را تامین می کند و این مدل نسبت به نوع دیگر دارای بازده بالاتری می باشد و از آن برای توان ها بالا استفاده می شود .

در عبارت ساده ی دیگر باطری یو پی اس های آنلاین نمونه ی و نسخه ی کامل شده ای از مدل آفلاین می باشند که نه تنها در زمان قطع برق،نیروی مورد نیاز دستگا های الکتریکی را تامین می کند،بلکه در زمانی که نوسانات برقی نیز رخ می دهد ، انرژی و برق مورد نیاز برای وسایل نیز از طریق یو پی اس تامین می شود.

همین امر باعث می شود که این یو پی اس آنلاین نسبت به نوع آفلاین قیمت بیشتری را داشته باشد ، اما این تفاوت قیمت بدون شک در برابر امکانات و ویژگی هایی که این مدل از منبع تغذیه دارد ناچیز خواهد بود .


برچسب ها: یو پی اس آنلاین ,
[ بازدید : 159 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره تحصیلی مالیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]