تاخیر در پریود

دوشنبه 4 دی 1396
19:35
مالیم گروه

تاخیر در پریود

در بیشتر مواقع غلظت خون باعث فعالیت های بیش از حد خلط صفرآ ، سودا و یابلغم در تمام بدن است.
یکی دیگر از دلایلی که باعث عقب افتادگی پریود اختلال هایی در هورمون شیر یا هورمون پرولاکتین انجام می شود و اختلاهایی که در غده تیروئید رخ می دهد مهم ترین عامل عقب افتادگی زمان پریودی است.
اما درواقع زمان شروع سیکل در خانم ها ، برای آن ها بسیار حائز اهمیت است و باعث نگرانی و استرس های در آن ها می شود.
هنگام عقب افتادگی زمان پریودی در ابتدا استرس خود را برای سلامت جسمی خود کنترل کنید و برای رفع نگرانی های خود با یک مشاوره جنسی خانم ها صحبت کنید و مسائل خود را مطرح کنید.

مشاوره برای تاخیر در پریود

برای ارتباط با یک مشاوره روانشناسی و مشاوره جنسی در زمینه مسائل جنسی زنان می توانید با مشاوره خانواده مالیم گروه تماس بگیرید و پس از مطرح کردن مشکل خود با مشاور، مشاوره درمان شما داده می شود و در صورت نیاز بیمارستان و یا مراکز درمانی مجاز معرفی می کند تا آزمایش هایی لازم را انجام دهید و به پیش پزشک متخصص بروید و درمان ها با دارو را شروع کنید.

چند روز تاخیر در پریود نشانه بارداری است

خانم های باید در این زمینه اطلاعات خود را از همان زمان ورود به بلوغ جسمی و سنی موارد مهم در مورد مسائل زنان و دوره سیکل اطلاعات کامل داشته باشند.
مدت زمان شروع دوره پریود در ماه برای خانم ها معلوم است و هر کس نسبت به سیستم بدنی خود اطلاعات اولیه از تاریخ دوره خود دارد.اما در بسیاری از مواقع زمان شروع دوره به تاخیر می افتد،تا چند روز تاخیر مسئله مهمی نیست اما به این معنی نیست که شما کلا نسبت به آن بی تفاوت باشید،زمان شروع دوره ممکن است از 21 روز به 35 روز هم برسد و به همین دلیل در تاخیر شروع دوره خود دچار استرس و اضطراب نشوید.
برای اطلاعات در مورد مسائل جنسی و مسائل مربوط به زنان می توانید با مشاوره مالیم تماس بگیرید.
برای ارتباط با مشاوره جنسی تلفنی فقط از طریق تلفن ثابت با مشاوره مالیم گروه تماس بگیرید.


برچسب ها: تاخیر در پریود ,
[ بازدید : 136 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره تحصیلی مالیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]